Tijdelijke hulp aanvragen.

Het is niet altijd gemakkelijk. Huur betalen, alle rekeningen én boodschappen doen! Voor u alleen of uw gezin.

Als u het niet redt bent u bij onze stichting welkom voor tijdelijke hulp. Dat kan hulp zijn in de vorm van voeding, kleding enz. maar ook hulp bij de situatie waar u of uw gezin zich in bevindt.

Door middel van het inzetten van ons netwerk, proberen wij u ook te helpen met verschillende zaken waarbij u problemen ondervindt.

Denkt u in aanmerking te komen voor hulp, bespreek het met uw maatschappelijk werker, schuldbemiddelaar of

bewindvoerder en maak een afspraak via mail : stichtingdemelkkan@gmail.com

U bent altijd welkom op onze koffiemiddagen, die zijn op woensdagmiddag van 13.00 uur tot 16.00 uur .

Wat wel van belang is dat wij als lokale stichting alleen de mogelijkheid hebben, om mensen uit de gehele gemeente Hulst te kunnen helpen.

Voor andere gemeenten in Zeeuws Vlaanderen verwijzen wij u door naar de bij ons bekende organisaties, of naar de maatschappelijke organisatie uit uw gemeente.

Voor verdere vragen verwijzen wij u door naar de pagina contact in ons menu, zodat u rechtstreeks een mail met uw vragen naar ons kunt sturen.